waakaacje! :)

Właśnie siedze sb z Olą:) jest burza i wgl zimno. brrrr :/ Ale wreszcie są wakacje i to najważniejsze. Spędzanie czasu z przyjaciółmi, piekna pogoda, i ulewne deszcze.. idziemy jesc lody :) I LOVE SUMMER <3
-A TO JA (BRUNETKA) Z OLĄ-

olaLILA.

TO KONIEC

NIE MA JUŻ NIC. MOJA PRZYSZŁOŚĆ TO WIELKIE GÓWNO.WSZYSTKO SIE ROZSYPAŁO. NIE DOCENIAMY CZEGOS DOPŁUKI TEGO NIE STRACIMY..BARDZO ZALUJE ZE TEGO NIE DOCENIAŁAM I NIE SZANOWAŁAM. MOGŁAM SIE UCZYC I WGL ZDOBYWAC NOWE INFORMACJE.. A TERAZ NIE MAM JUZ NIC.MOJE MARZENIA UMARŁY, ALE GDZIES TAM JESZCZE WE MNIE SĄ.. BARDZO DUZO STRACIŁAM.STRACIŁAM SZANSE NA LEPSZA PRZYSZŁOSC..GITARA W KĄCIE.NAWET NIE CHCE .MI SIE JUZ NA NIA PATRZEC, UMARŁA KOLEJNA NAJWAZNIEJSZA CZASTKA MNIE.. MUZYKA

11063dcfa37a4028483a070LILA.

SUMMER!!

Jeju! Ale ja chce wakacje.Tak bardzo tęsknie za Emilką<3 Coś czuje że te wakacje będą swietne,tylko zeby moja Emilka do mnie przyjechała to najwazniejsze!gdy mysle o wakacjach od razu mam lepszy humor :) Ale jeszcze nie cały miesiąc chodzenia do szkoły.Nie wytrzymam..Już jutro PIĄTEK!! haha no to pewnie jakieś „melo” bd:) ale oczywiscie z julka, michalina itp. CZUJE JUZ WAKACJE:D A co do wakacji.opisze wam krótko Emilkę.Ma 14 lat, tak jak ja:) kocha siatkówke i wakacje, mieszka obok Zielonej Góry,ma rude włoski xd jest dosyć ładna, często sie obraża, kocham ją:*,przyjazdza do mnie 30 czerwca, no i to chyba tyle. I  LOVE  SUMMER  <3

alcohol-holiday-love-need-Favim.com-722345LILA.

WSZYSTKO NA NIC

NIE WARTO WALCZYĆ. NIE WARTO NIC. NO BO POWIE MI KTOŚ JAKI JEST SENS TEGO WSZYSTKIEGO. POCO MAM ZYC SKORO I TAK KIEDYS UMRE. POCO MAM SIE AZ TAK MECZYC.WSZYSTKO BYŁO BY ŁATWIEJSZE GDYBYM…… NIE WAZNE. PO PROSTU BOJE SIĘ TEGO ZE BEDE MUSIAŁA PATRZEC JAK MOI BLISCY ODCHODZĄ…tumblr_mkumguQfhF1s3mnl9o1_500LILA.

SO MANY BITCHES

fatalnie się dziś czuje (z resztą jak co dzień) Przynajmniej dostałam dzisiaj 4 i 5 to mnie troche pociesza :) Właśnie odrabiam lekcje. I zastanawiam sie już od kilku miesięcy nad pewną sprawą.. ale to już chyba zawsze zostanie dla mnie zagadką. To moze przestane tak zamulać i opowiem wam co dzisiaj robiłam.No więc dzis miałam taki interesujący dzien ze o jaa -,- Byłam w szkole, ale tam własciwie sie nic nie działo, jak zawsze. po szkole poszłam na miasto z Julką i z Laurą.Było OK.Pózniej musiałam jechać na korki z matmy, wracając z korków byłam u kosmetyczki :p no a pozniej wrociłam do domu i się troszeczkę pouczyłam.a teraz siedze na fb i czekam i czekam.Więc podsumowując to był max nudny dzien. ta monotonia mnie dobija.i jeszcze tyle fałszywych k*rw wokół mnie ze masakra…

39307ab739c5a7f087d4bee21cd97c5c,62,37LILA.

Coś o mnie.

Pomyslałam, ze taki wpis moze sie przydac, lub kogos ciekawi jaka jestem i wgl (choc watpie ze kogo kolwiek to interesuje) No to tak, mam 14 lat (tak, tak wiem ze mało i ze jestem dzieckiem,ktore nic nie wie o zyciu itp itp..) lecz zycie nauczyło mnie troche :) Gdy miałam 7 lat moi rodzice rozwiedli sie. A gdy miałam 5 lat urodziła sie moja młodsza siostra, która miała raka.Gdy miała zaledwie 3 miesiące przeszła poważną operacje na guza mózgu. Cudem przeżyła.Lecz teraz (gdy ma lat 9) nie kontaktuje, nie mowi nie chodzi, sama nie je itp. Po mimo to wszyscy bardzo ją kochamy. Mieszkam z mamą, która związała sie ponownie i mam druga młodszą siostrzyczkę która ma nie cale dwa latka. Jest kochana.Mojego tatę odwiedzam często.W skrócie mówiąc moi rodzice mają dobre kontakty.Ciesze sie z tego powodu. mój tata jest przewrażliwiony na pukcie ocen, a ja szczerze mówiąc nie ucze sie najlepiej.. w podstawówce  było OK nie miałam praktycznie zadnych 3 na koniec roku tylko same 4 i 5 więc tacie to odpowiadało.. ale teraz w gimnazjum mam same 3.. mozliwe tez ze bd miała jedną lub dwie 2.. wiem słabo :( nie mam chłopaka, nie miałam gdzies tak z 10 miesięcy. podoba mi sie ktos. nie wierze w prawdziwą miłość w moim wieku.chodze do szkoly muzycznej ze 4 lata.mam dwie siostry.mieszkam w nie duzym miescie w woj. świętokrzyskim.moja jedyna juz prawdziwa przyjaciolka mieszka 500 km ode mnie. w miasteczku gdzie mieszka moja babcia, obok zielonej góry.czesto sie obrazam.jestem max wrazliwa.nie lubie sie uczyc.kocham lato.nie mam ulubionego przedmiotu w szkole xd. no i to chyba tyle..a no i tak naprawdę mam na imie Natalia :)a i  dodawac mnie na snapchacie : naataliaci  Pozdrawiam :)

LILA.

I’M OK :)

Męczy mnie już to wszystko.. to całe udawanie że wszystko jes OK. Tak nie jest. Każdego wieczoru, przed pójściem spac płacze do „poduszki” =, bo ie mam sie komu wyzalic. PRZYJACIÓL NIBY PEŁNO CNIE, A I TAK NIE MA SZCZERZE Z KIM POROZMAWIAC. jest do dupy. wymuszony usmiech kazdego dnia, i oddychanie z bólem. NIE MA NIC, TRACE NADZIEJE.. i jestem tej okropnej mysli, ze juz zawsze tak będzie.

.tumblr_mi251jMnvM1rlij72o1_250 LILA.